Age isn't just a number

TJENA
 
 
 

Som sagt fyller jag 13 nu i fredag (har inte aaaaaalls sagt det i typ alla inlägg) så jag tänkte visa en bild som är tagen för 3 år sedan en som är tagen för 2 år sedan, en som är tagen för 1 år sedan och en som är tagen i år :D (Min stil har ändrat en hel del☺)
 
 
Först har vi "härliga" 2011;
 (and a "sexy" pose...)
 
 
Sen har vi 2012...
 
...som i själva verket är värre än 2011...
 
 
Så kommer 2013...
 
 ...detta gillar jag ändå relativt mycket, bättre än föregående år iallafall :D
 
och så har vi 2014 alltså i år:
 
Jaa...jag kan iallafall se skillnad :3
 
 
 
TILL SLUT VILL JAG SÄGA;
 

 I'm maybe not the perfect girl,
I'm maybe not beautiful.
You maybe not like my clothes,
my make-up,personality or hair
BUT I promise you that I'm real no matter what happens
and if you don't accept me for who I'am
then theres NOTHING I can do 
 
 
 
♥ Var stolt över den du är för att du är unik  ♥
 
•BYE•
 




Kommentera här: